Konkurransen ble etablert så tidlig som i 1988! Siden den gang er mediebransjen totalt endret, teknologien har gjort sitt inntog og gir oss nå helt andre muligheter for dialog. Inntoget av annonse og markedsføringsteknologi, samt bedre og større volum av data, har medført en eksplosiv vekst innen automatisert personifisert kreativ produksjon. Adtech og Martech aktørene har nå gjort det mulig for annonsører å tilby en personalisert opplevelse i nær sagt alle steg i markedsføringen.
Gode løsninger fortjener både heder, ære og masse oppmerksomhet. Vi er overbevist om at et MMM med fokus på deling og læring er veien å gå for å skape enda mer effektiv kommunikasjon i en verden som nå gir oss nesten uante muligheter.
Konkurransen bedømmer jobbene etter kriteriene: Strategi, kreativitet og resultat. Det holder altså ikke med «noe fint», hvis det ikke har fungert. Har du derimot en jobb som er målrettet, relevant og engasjerende, er sjansene store for at både du og kunden din vil høste heder og ære. Det viktigste kriteriet er likevel å vise til god bruk at datadrevet markedsføring.
MMM er virkemiddeluavhengig. Det vil si at hele markedsførerens verktøykasse er til disposisjon så lenge arbeidet er tuftet på datadrevet markedsføring.
Du kan sende inn bidrag i følgende kategorier:
NB! Du kan ikke registrere samme bidrag i mer enn én hovedkategori.
Konkurransen utvikler seg stadig og i år premieres fire nye spesialpriser i kategoriene:
Årets MMM-pris er åpen for arbeider som er gjennomført i tidsrommet fra 30.09.2018 til 20. september 2020.
Innlevering av kampanjebeskrivelse, vedlegg og materiell skjer i påmeldingssystemet til Penetrace.
Arbinsgate 2, 0253 Oslo,
Org nr 971 435 798, Telefon: +47 99 33 20 00, E-post: anfo@anfo.no