ANFO EFFEKT – VIS EFFEKTEN AV DITT MARKEDSARBEID
ANFO Effekt har engasjert hele bransjen gjennom 8 år, og fått inn nærmere 1000 Effekt case. Dette er case som viser at markedsføring gjør en forskjell for bedrifter og merkevarer.
Målet med ANFO Effekt er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. Det er jo det som til syvende og sist er det viktigste for annonsørene.
Målsettingen skal være klart definert og effekten måles i henhold til dette. Det er altså ingen krav til virkemidler. Et godt case kan fokusere på ett eller flere virkemidler, eksempelvis event, sosial media, PR, massekommunikasjon, design, pris og distribusjon. Det viktige er ikke mediekanal eller kommunikasjonsdisiplin, men evnen til å dokumentere en klar og beviselig sammenheng mellom innsats og effekt. Effekten skal dokumenteres og tilbakeføres til den forretnings- og markedsføringsmessige målsetting som er grunnlaget for arbeidet.
Hva skal sendes inn:
ANFO EFFEKT 2019 over og prisutdelingen var den 13. februar 2020 på Wallmans.
Arbinsgate 2, 0253 Oslo,
Org nr 971 435 798, Telefon: +47 99 33 20 00, E-post: anfo@anfo.no