ANFO_LogoV_kort_RGB_white_193x50

ANFO bloggen

  • Skjermbilde 2020-05-18 kl. 10.09.14

UK; Programmatic supply chain transparency study

Omfattende undersøkelse viser at kun halvparten av det annonsørene bruker havner hos publisistene.
Les mer
  • ANFO Korona Tracker rapport_3 runde

Koronatrackeren: Økt optimisme

ANFO har nå gjennomført den 3. målingen siden koronavirusutbruddet. Målet er naturligvis å følge hvordan annonsørene og bransjen løpende opplever situasjonen her og nå, og ikke minst hva man tror og mener om den nære fremtid. Hva tror man vil skje med planer og budsjetter?
Les mer
  • Flagg, No, Da, Sv_4

Hvor like er vi i Skandinavia i en krise?

Les mer
  • Koronatracker 2._side 3_2

Halvparten varsler til dels store kutt i markedsbudsjettet

Les mer
  • PM ANFO WFA april 2020

Ny pris til ANFO

ANFO tok nok en gang med seg utmerkelsen WFA President´s Awards. Denne gang med Fim – Fagutvalget for Influencermarkedsføring.
Les mer
  • Jørgen + Trygve

Poddprat med Jørgen Helland

I andre episode av ANFOpodden tar vi en prat med mannen bak FB gruppen «Koronavett for merkevarer».
Les mer
  • 19_jus-spørsmål&svar

Ta grep nå

I en krevende situasjon er det viktig å ta riktige grep raskt. Vi serverer 19 juridiske spørsmål og svar i kjølvannet av koronautbruddet.
Les mer
  • JMD_2018_DSAD_6089_Getty

Nå vet vi hva disruption er!

Ordet disruption har blitt brukt og misbrukt av mange konsulenter i flere år. Nå vet vi hva det er!
Les mer
  • TrygveTesterPod_7_logo

ANFOpodden er live

Vi i Anfo har startet en podcast der vi ønsker å vise, dele og fortelle om arbeidet som skjer i vår bransje. Ikke bare i disse unntakstider, men fra nå og fremover i tid.
Les mer
  • time-for-change-sign-with-led-light-2277784

Koronainnsikt

Her samler vi oppslag, lenker til gode løsninger i kjølvannet av koronautbruddet.
Les mer
« Forrige Neste »

Side 1 av 34