Konkurransen i korte trekk: MMM skal fremme bruken av god datadrevet markedsføring.
I MMM bedømmes jobbene etter kriteriene: Strategi, kreativitet og resultat. Det holder altså ikke med ”noe fint”, hvis det ikke har fungert. Har du derimot en jobb som er målrettet, relevant og engasjerende, er sjansene store for at både du og kunden din vil høste heder og ære. Det viktigste kriteriet er likevell å vise til god bruk at datadrevet markedsføring.
MMM er virkemiddeluavhengig. Om du har brukt adresserte eller uadresserte kommunikasjonskanaler, inn- eller utgående telemarketing, DRTV, radio, interaktive medier, sosiale medier, SMS, App, UMS, dags-, uke- og fagpresse, kataloger, tidsskrifter, messer, seminarer etc. – eller en perfekt blanding – spiller ingen rolle så lenge det er strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon tuftet på datadrevet markedsføring.
Du kan sende inn bidrag i følgende kategorier:
NB! Du kan ikke registrere samme bidrag i mer enn én hovedkategori.
MMM-prisen er åpen for arbeider som er gjennomført i tidsrommet fra 30.09.2018 til og med sommeren 2020 (endelig sluttdato publiseres innen kort).
Innlevering av kampanjebeskrivelse, vedlegg og materiell skjer i påmeldingssystemet til Penetrace.
Arbinsgate 2, 0253 Oslo,
Org nr 971 435 798, Telefon: +47 99 33 20 00, E-post: anfo@anfo.no