Toggle navigation
Kompetanse og konferanser
Nettverk
ANFO Effekt
MMM – Send inn case!
Medlemskap
Nyhetsbrev
MFU
Blogg
Om oss
Hva gjør vi?
Ansatte
Kontakt oss
Styret
Vinnere 2018
all
NY
VEKST
SMART MULTI
SMART SINGEL
B2B
TNS INNSIKTSPRIS
Årets Birøkter
GRAND PRIX
Alt om Effektprisen
Young Lions
Alt om ANFO Effekt 2018
ANFO Effekt 2018 – med utdeling i februar 2019 er historie. Les om begivenheten her:
VEKST
Gullet gikk til Vipps med «Vipps, så begeistret vi hele Norge!» sammen med Vizeum og POL.
SMART Multi
Gullet gikk til «Er Big Mac med bacon fremdeles en Big Mac?» av og med McDonald’s, OMD og Nord DDB.
SMART Singel
Gull til Q-meieriene: Samfunnsansvar som selger (Det store datoeksperimentet) sammen med Geelmuyden Kiese, OMD, Fenomen Film.
B2B
Gull i B2B går til caset «DNB Ringvirkninger» og DNB, POL, APT, Vizeum, BRF Oslo.
Kantar TNS INNSIKTSPRIS
Q-Meieriene: Det store datoeksperimentet sammen med Geelmuyden Kiese, OMD og Fenomen Film.
Årets Birøkter
Espen Haugen og Anders Erikson fra Kitchen
Grand Prix
Den gjeveste prisen gikk til «Vipps, så begeistret vi hele Norge» sammen med Vizeum og POL.
Young Lions Marketers 2019
Line Stenseth og Grete Noem fra Mills med kampanjen «30 years worth celebrating» for UNICEF Norge.
NY
Gull til Orkla/Klar og Den nye normalen. Med samarbeidspartnere: McCann, OMD, Resonate, Google, Facebook.