Toggle navigation
Kompetanse og konferanser
Nettverk
ANFO Effekt
MMM – Send inn case!
Medlemskap
Nyhetsbrev
MFU
Blogg
Om oss
Hva gjør vi?
Ansatte
Kontakt oss
Styret
Vinnere 2016
all
NY
VEKST
SMART Multi
SMART Singel
B2B
Kantar TNS Innsiktspris
Årets Birøkter
Pressemelding
ANFO Effekt 2016 er historie. Prisutdeling tok sted på Vippa 9. februar 2017. (Les mer om begivenheten her.)
VEKST
GULL: Meny: Spiser du bedre, lever du bedre (Kitchen, Carat, Making Waves, Gambit) Mer om VEKST...
NY
GULL: Orkla C&S: Kornmo Knekkebrød - Gammel dame i ny drakt. (Saatchi & Saatchi, OMD) Mer om NY...
B2B
GULL: Color Line: Flaskepost. (OMD, Bring) Mer om B2B...
SMART Multi
GULL: Orkla C&S: Til nye høyder med sosial merkevarebygging. (Saatchi & Saatchi, OMD) Mer om SMART Multi..
SMART Singel
GULL: Maxbo: Klart Du Kan 2.0. (McCann, Mindshare, Google, Antimedia) Mer om SMART Singel..
Kantar TNS Innsiktspris
Innsiktspris: MatPrat: Juleindeks. (MediaCom, Anorak) Se kommentar fra Kantar TNS....
Årets Birøkter
Birøkteren: Svein Larsen. Se kommentar fra juryen..