ANFO_LogoV_kort_RGB_white_193x50
  • vekstgull4

Vekst

Vinneren imponerer med evnen til å posisjonere seg i et tøft marked lenge styrt av en sterk markedsleder.


Gull     

Skyr® 10 år! – våge og ville, for så å vinne! : Q-Meieriene / SKYR

Med: OMD, Los & Co, Grid, Opinion

Juryens begrunnelse: Årets gullvinner i kategorien Vekst har imponert juryen med sin evne til å posisjonere seg som en reell utfordrer i yoghurtmarkedet – en tøff kategori styrt av en sterk markedsleder over mange år. Med systematisk og målrettet arbeid i alle deler av verdikjeden, hele tiden med forbruker i sentrum, har Skyr gått fra å være en ukjent merkevare med et ukjent produkt til å bevise sin plass både i butikk og i forbrukernes hjerte. 10 år med vekst i både volum og verdi er et bevis på at kontinuerlig utviklingsarbeid basert på samarbeid med forbruker belønnes. Vi gratulerer Skyr med gull!

 

Sølv     

Fra irrelevant og usynlig til relevant og synlig: Hvordan maksimere effekten av et digitalt innholdsløp : Finansforbundet

Med: Kitchen

 

Bronse 

MENY Netthandel: Gjør det enklere for flere å spise bedre : MENY

Med: Kitchen, Carat, Gambit, Making Waves

 

Diplom

Codan Forsikring 2015-2019 En liten utfordrer i stor vekst : Codan Forsikring

Med: PHD, Los & Co, Fantefilm

 

Dr. Greve – det var en gang et lite såpestykke : Orkla Home & Personal Care

Med: OMD, Neue, Marvelous