Fra pris og datamengde til emosjonelle historier som løser reelle kundebehov : Telenor
Med: Pol, Starcom
Juryens begrunnelse: Eksepsjonelt godt dokumentert case. Et case som beviser økt effekt gjennom økonometri og kun mediedrevne direktesalg. Ambisiøse kommunikasjonsmål som alle er nådd og en kompleks medieplan som er nøye orkestrert. Her hopper man ikke på pris- og produktkjøret, selv med sviktende salgstall, men lanserer en tjeneste som støtter merkevaren. Det er herlig å se at veien til mål ikke alltid er enkle salgskampanjer på pris og produkt. Svært godt markedsarbeid som forsvarer premiumposisjonen, og som rettferdiggjør en høyere pris. Juryen gratulerer Telenor med gull i SMART Multi!
Noe å se frem til : McDonald's
Med: OMD, Nord DDB
På Innsiden av det Norske Folk : Kondomeriet
Med: Pol, Mood communication
På Innsiden av det Norske Folk : Kondomeriet
Med: Pol, Mood communication
Hvordan en total restrukturering av merkevaren løftet SATS til nye høyder : SATS
Med: Anorak, Carat, The North Alliance / Evidence
Crazy baking christmas : Toro / Orkla Foods
Med: OMD, Orkla Design
Fra Statoil til Equinor. Historien om å bytte navn på Norges største selskap : Equinor
Med: IUM, Try, Ipsos
Diplom MENY Netthandel: Gjør det enklere for flere å spise bedre : MENY
Med: Kitchen, Carat, Gambit, Making Waves
Arbinsgate 2, 0253 Oslo,
Org nr 971 435 798, Telefon: +47 99 33 20 00, E-post: anfo@anfo.no